Gelukkigste wint in slechte wedstrijd

RKSV Heeze 1 (zon)

Erp 1

5 februari 2023 14:30

N. Babat

Sportpark Het Lambrek
Sterkselseweg 51
5591VE
HEEZE
tel. 040-2262698

Alle partijen waren het er over eens dat het een draak van een wedstrijd was. Er waren wel kansen over en weer, maar of de vizieren stonden niet op scherp of de respectievelijke doelmannen stonden hun mannetje en hielden veel tegen.

Behalve dan die van Heeze in de 32e minuut. Uit een hoekschop voor de bezoekers belandde de bal bij een redelijk vrijstaande speler, die het leer in de doelmond plaatste waar een medespeler hem van richting kon veranderen, zodat de 0-1 in het doel hobbelde.

Vanaf dat moment gebeurde er weinig spectaculairs en gingen de teams met deze stand rusten.

In het tweede bedrijf eigenlijk hetzelfde beeld. Slechte passes over en weer, onnodig balverlies aan beide zijden en het grote verschil met de eerste helft: er werd niet gescoord.

Aan het einde van de rit was en bleef het dus 0-1. Erp blij (uiteraard) en Heeze in mineur.

Volgende week naar Eindhoven av, een van de ploegen die mede onderaan staan.. Misschien hebben we dan meer kans.