Meidenvoetbal

RKSV Heeze en DOSL hebben krachten gebundeld op het vlak van Meiden- en Vrouwenvoetbal

Het is een nadrukkelijke wens van RKSV Heeze en DOSL Leende om Meiden en Vrouwen Voetbal binnen de gemeente op de kaart te zetten.

Daartoe hebben beide verenigingen begin 2017 besloten de mogelijkheden te onderzoeken voor een samenwerking. Dit heeft ertoe geleid dat met ingang van dit seizoen 2018-2019, de samenwerking is gestart middels enkele Meiden en Vrouwen Teams. De Meiden en Vrouwen Teams zijn duidelijk herkenbaar aan een nieuw tenue. Voor sommige teams geldt ook dat zij al gezamenlijk trainen en wisselend uit Meiden en Vrouwen uit Heeze en Leende bestaan.

De onderlinge samenwerking binnen de projectgroep, een samenstelling van personen van beide verenigingen, is bijzonder prettig en goed. Ondanks dat er meer onderlinge mix mag komen binnen de teams, dat heeft nog 2-3 jaar nodig, zijn beide verenigingen erg positief. De samenwerking zal zeker nog 2 jaar voortgaan om te komen tot de gewenste mix en samenwerking.

Tot zover danken wij alle betrokken bestuursleden, projectgroepsleden en vooral alle betrokken vrouwen en meiden en train(st)ers en leid(st)ers die ervoor hebben gezorgd dat het eerste seizoen 2018-19 zo goed is verlopen. Op naar de volgende jaren.

Projectgroep Samenwerking Meiden en Vrouwen Voetbal RKSV Heeze en DOSL Leende

Meer informatie?
Mail naar [email protected]

Aanmelden kan via het aanmeldformulier in menu Ledenadministratie. Of klik hier