Deurne behoudt kans op 3e periodetitel ten koste van Heeze

23e minuut      0-1       Stefan van der Werf

60e minuut      0-2       Stefan van der Werf

75e minuut      1-2       Ivo Moerenhout

Deurne behoudt kans op derde periodetitel ten koste van Heeze

Vanaf de aftrap liet Deurne er geen gras over groeien. Ze gingen voor de overwinning. Veel feller en nauwkeuriger togen ze ten aanval en de thuisclub kon er aanvankelijk niets tegen inbrengen. In de 23e minuut kwamen de bezoekers dan ook op een, op dat moment, verdiende voorsprong. Uit een hoekschop van rechts kon Stefan van der Werf de bal direct binnenkoppen: 0-1.

Het tweede deel van de eerste helft kon Heeze zich enigszins herpakken en drong aan. Maar ze wisten tot de rust niet tot scoren te komen. En omdat Deurne dat ook niet deed, werd de rust met een ongewijzigde stand bereikt.

In het tweede bedrijf leek de thuisclub zich te herpakken, maar toch kwam na een kwartier spelen Deurne op een grotere voorsprong. Speler Thijs Matheij van Deurne wilde doelman omspelen. De laatste dook naar de bal, maar raakte de speler: strafschop besliste de scheidsrechter. Deze werd door Stefan van der Werf onberispelijk binnengeschoten: 0-2. Heeze gaf zich nog niet gewonnen en kreeg zelfs een veldoverwicht. Zeker nadar een speler van Deurne met direct rood van het veld werd gestuurd wegens het neerhalen van een doorgebroken speler. In de 75e minuut resulteerde dat in de 1-2. De ingevallen Gijs Moerenhout stuurde zijn broer Ivo diep. Die ging alleen op de doelman af en schiet in de uiterste rechter hoek raak. En hoewel Heeze nog wel aandrong konden ze de stand niet dragelijker maken en kon Deurne de drie punten meenemen. Gunstig voor de derde periode, waarin Heeze uitgespeeld lijkt.