Inschrijven voetbalschool verlengd tot 1 maart.

25 februari 2017 16:45

Voor spelers van JO8, JO9, JO10 en JO11 start RKSV Heeze een pilot voor een voetbalschool.
Doe vanaf 10 maart mee met de trainingen!

Bij onze voetbalclub RKSV Heeze trainen we met (bijna) elk jeugdteam 2 keer in de week. Hoe leuk zou je het vinden om een keer extra te trainen met ervaren trainers van RKSV Heeze en daardoor een nog betere voetballer te worden? Wij als club vinden dit belangrijk, want we willen onze jeugdspelers graag een zo goed mogelijke voetbalopleiding geven. We hebben vorig seizoen een enquête gehouden, waaruit bleek dat er ook bij de spelers en ouders grote interesse is (de uitslag van deze enquête kun je op het einde van dit artikel lezen).

We zijn dan ook van plan om volgend seizoen te gaan beginnen met een heuse voetbalschool voor de jongste jeugd van RKSV Heeze. Dit betekent zo’n 16 tot 20 extra trainingen op de vrijdagavond, waarbij we de nadruk leggen op de individuele ontwikkeling. Veel technische oefeningen, trucjes en balcontacten.

We willen van tevoren eerst testen of we het organisatorisch wel voor elkaar kunnen krijgen. Daarom gaan we vanaf volgende maand starten met een pilot van een 6-tal trainingen met een klein groepje spelers.

Wat houdt dat in:

1. De doelgroep is nu nog beperkt. Alleen spelers/speelsters van JO8, JO9, JO10 en JO11 kunnen deelnemen.
  2. Er kunnen maximaal 24 spelers/speelsters meedoen.
  3. Het gaat om 6 trainingen op de vrijdagavond van 18.00 tot 19.00 uur
    De datums zijn: 10, 17, 24 en 31 maart en 7 en 14 april
  4. Deelnemen aan de trainingen is niet vrijblijvend. Als je inschrijft verwachten we dat je ook alle keren aanwezig bent of netjes van tevoren afmeld.
  5. We vragen een kleine bijdrage voor de trainingen. Voor 6 trainingen in totaal € 15,00 (€ 2,50 per training). Dit bedrag dient vooraf te worden betaald.
  6. Als er meer dan 24 aanmeldingen binnenkomen, gaan we loten wie mee mag doen.
  7. De 24 deelnemers krijgen van te voren bericht, waarna zij na betaling kunnen meedoen.

Wanneer je interesse hebt meldt je dan snel aan via deze link. De inschrijving is verlengd tot woensdag 1 maart. Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. Let op, vanaf nu geldt vol=vol. Na 1 maart is inschrijven niet meer mogelijk.

Als je vragen hebt over deze pilot neem dan contact op met Bert Triki via [email protected] of 06-25533352