Terugblik nieuwjaarsreceptie, jubilarissen, beste lotenverkopers

9 januari 2017 11:15

Een korte terugblik op de nieuwjaarsreceptie.

Zondagmiddag 8 januari werd de nieuwjaarsreceptie gehouden. De kantine liep vol en het was gezellig. Zoals gebruikelijk werden de jubilarissen in het zonnetje gezet. Vice-voorzitter Peter Vertogen had voor elke jubilaris een persoonlijk woordje. Ook werden de beste lotenverkopers van de Grote Clubactie in het zonnetje gezet. De Grote Clubactie heeft totaal een bedrag van € 1871,46 opgeleverd, waar weer leuke activiteiten van bekostigd kunnen worden.
Wegens het overlijden van Cees Schilders (lid van de maandagploeg) werd een minuut stilte gehouden.

De jubilarissen zijn:

60 jaar lid:  Sjef Schenkels

50 jaar lid: Thieu Brouwers, Willy Valkenburg, Arn Raaijmakers

40 jaar lid: Amancio Smulders, Johnny Thijs, Stefan de Ruijter

25 jaar lid: Frits Konings, Jan van Maasakkers, Rens Duisters, Jan Brouwers, Jos van Wilderen

De beste lotenverkopers zijn:

Youri Fraikin (JO13-2), Jeff Michels (JO13-1), Floris van der Linden (JO9-2), Sven van den Broek (JO11-5), Olivier Henning (JO9-4).

Hartstikke goed gedaan jongens!!

Onze jubilarissen. Vlnr staand: Jan Brouwers (25), Johnny Thijs (40), Arn Raaijmakers (50), Stefan de Ruijter (40), Willy Valkenburg (50), Rens Duisters (25), Amancio Smulders (40), Jan van Maasakkers (25). Zittend vlnr: Thieu Brouwers (50), Sjef Schenkels (60), Frits Konings (25). Afwezig: Jos van Wilderen.

Proficiat allemaal!

Onze beste lotenverkopers vlnr: Youri Fraikin (JO13-2), Floris van der Linden (JO9-2), Sven van den Broek (JO11-5), Jeff Michels (JO13-1). Afwezig: Olivier Henning (JO9-4).