Contract ass trainer Marius Methorst verlengd, Wim Doezé stopt

12 december 2016 23:15

Nieuws over de selectie.

CONTRACT MARIUS METHORST VERLENGD, WIM DOEZÉ STOPT.

In de afgelopen weken heeft het bestuur gesprekken gevoerd met Marius Methorst en Wim Doezé  over  het wel/niet verlengen van hun contract als hulptrainer , respectievelijk trainer/coach van Heeze 2.
De gesprekken hebben uiteindelijk geresulteerd in een verlenging van het contract
van Marius Methorst als hulptrainer bij onze vereniging met één jaar.
Het vorenstaande impliceert dat Marius ook in het seizoen 2017-2018 Noud van Buul als hulptrainer blijft assisteren.

Wij als bestuur zijn uitermate verheugd met deze contractverlenging en zijn er van overtuigd dat wij hiermede ook in het seizoen 2017-2018 over een uitstekend koppel beschikken om onze doelstellingen ten aanzien van onze selectie waar te maken.
Wim Doezé heeft te kennen gegeven dat hij aan het einde van dit seizoen stopt
als trainer/coach van Heeze 2.

Hiermede komt er op het einde van het lopende seizoen een einde aan de zeer succesvolle periode ( 3 jaar) dat Wim trainer/coach van Heeze 2 is geweest.
In deze periode is Heeze 2 gepromoveerd van de reserve 3e klasse naar de reserve 1e klasse.

Op dit moment bekleedt Heeze 2 een plaats in de middenmoot in deze klasse.
Wim heeft te kennen gegeven dat hij dit seizoen op een goede manier wil afmaken en - ondanks de huidige problematiek van te weinig spelers - het beoogde doel van handhaving in de reserve 1e klasse zeker gaat halen. Wim beraadt zich nog over een eventuele andere functie binnen onze vereniging in de nabije toekomst.

Het bestuur gaat op korte termijn bekijken op welke wijze de vacature van
trainer van Heeze 2 voor het seizoen 2017-2018 kan worden ingevuld.
Het Bestuur.