Jan Brouwers op Sportgala benoemd tot sportvrijwilliger van het jaar

10 maart 2024 10:45

Onze Jan Brouwers is op het sportgala van onze gemeente benoemd tot Sportvrijwilliger van het jaar 2023. Een eervolle benoeming die meer dan verdiend is.

Jan is bijna elke dag op ons sportpark te vinden. Hij houdt zich vooral bezig met onze velden en andere zaken die gaan over accommodatie. En op zondag is hij scheidsrechter. Hij doet dit al vele jaren.
Wij feliciteren Jan van harte met deze benoeming!

Op het sportgala werd de noodzaak van vrijwilligers ook nog eens aangehaald. Sportclubs draaien op vrijwilligers. En daar begint het voor sporttalenten in de dop. Er moeten trainers zijn, de velden moeten goed zijn, de accommodatie, en achter de schermen moeten veel zaken gebeuren.
Het is en blijft hard nodig om mensen te hebben die bereid zijn wat voor de sportvereniging te doen. En je kunt al vrijwilliger zijn door af en toe iets te doen. Belangrijk is ook dat er nieuwe aanwas komt van vrijwilligers. Iets doen voor je sportvereniging is ook gewoon leuk! Meld je aan! ([email protected])

IMG-20240310-WA0004.jpg
foto: Hannie Berkers / Heeze24