Vacature hoofdtrainer RKSV Heeze 2

15 januari 2024 21:45

Onze club is op zoek naar een nieuwe trainer voor het 2e elftal met ingang van het seizoen 2024/ 2025. RKSV Heeze 2 speelt momenteel in de hoofdklasse dus het is een leuke uitdaging voor iemand met voetbalervaring en het zou mooi zijn als iemand binnen de vereniging dit gaat doen.

Binnen het beleid van RKSV Heeze ben je verantwoordelijk voor de sportieve prestaties van het 2e elftal. Je bent als trainer een brug tussen de selectie en de juniorenteams. Als trainer van het 2e elftal staan sportieve prestaties voorop waarbij je in goede samenwerking met de technische staf van Heeze 1 ook het belang van het vaandelteam vooropstelt.

Je bereidt je trainingen goed voor en hebt oog voor de ontwikkeling van het individu en de groep. Je werkt volgens een duidelijk een plan en weet dit goed over te brengen naar de spelers. Je bent naast sportief ook sociaal betrokken bij de spelersgroep en weet dat plezier en prestatie hand in hand gaan.

Als trainer van het 2e elftal ben je op de hoogte van de potentiële ontwikkeling van de jeugdspelers die in de toekomst in aanmerking komen voor Heeze 1 of 2. Je bent ambitieus en gemotiveerd om een positieve bijdrage te leveren aan de sportieve prestaties én de cultuur van onze vereniging.

Wat vragen we van jou:

• Je bent woonachtig in de omgeving Zuid-Oost Brabant/ Noord-Limburg
  • Je hebt bij voorkeur een UEFA-trainersopleiding genoten
  • Je hebt ervaring als trainer

Wie ben jij?

• Je bent positief ingesteld en richt je op positiviteit
  • Je bent gestructureerd en werkt volgens een plan
  • Je levert een positieve bijdrage aan de cultuur van een vereniging

Dit mag je van ons verwachten:

• Een marktconforme vergoeding
  • Een positief ingestelde dynamische vereniging
  • Ondersteuning- en aanmoediging vanuit onze technische commissie
  • Ruimte voor ontwikkeling- en innovatie
  • Een jeugdige, ambitieuze spelersgroep

Ben je geïnteresseerd om met ingang van het seizoen 2024/ 2025 als trainer van RKSV Heeze 2 langs het veld te staan. Maak dan je interesse vóór 31 januari kenbaar door een mail te sturen naar [email protected] met als onderwerp; Sollicitatie trainer RKSV Heeze 2. Heb je voorafgaand aanvullende vragen of meer informatie nodig? Stuur dan in eerste instantie een mail met een terugbelverzoek.