Het Hoekdak kersttoernooi opnieuw een groot succes

11 januari 2024 20:45

Na een aantal jaren afwezigheid was het Hoekdak kersttoernooi in december 2023 weer terug en vond plaats in de Pompenmaker. Een zaalvoetbaltoernooi waarbij de jeugd (JO10 t/m JO17) van RKSV Heeze op conditie blijft in de kerstvakantie. Dat het een onderling vriendschappelijk toernooi was, was niet aan de spelers te zien. Het idee om van teamgenoten te winnen, was een grote motivatie voor de jonge talenten van RKSV Heeze.

Op donderdag 28 december was het de beurt aan de JO14, JO15 en JO17. In gemixte teams speelden zij 8 wedstrijden per team. Uiteindelijk ging grootmacht Bayern München er met de winst vandoor.

29 december werd er in de ochtend gevoetbald door de JO10 en JO11. Na een sportieve ochtend was het Atletico Madrid die op de eerste plek eindigde. ’s Middags was het de beurt aan de JO12 en JO13 die het Hoekdak kersttoernooi afsloten. Na een spannend einde trok PSG uiteindelijk aan het langste eind.

Een leuke toevoeging aan de tweede dag van het toernooi, was de PSV Fancam. Alle jeugdspelers kregen de kans om (virtueel) met hun idolen op de foto te gaan. Het leverde uiteindelijk prachtige plaatjes op én nog belangrijker, blije gezichten.

De organisatie wil graag Kay Wijnands bedanken voor het fluiten van het merendeel van de wedstrijden. Daarnaast gaat onze dank uit naar Van Hoek Dakbedekkingen voor het sponsoren van het gehele kersttoernooi. Natuurlijk ook een dank aan de jeugdspelers voor hun inzet tijdens de wedstrijden. De kerstkilo’s zijn er wel weer vanaf.

bron: https://heeze-leende24.nl/home/artikel/96664/Het-Hoekdak-kersttoernooi-opnieuw-een-groot-succes