𝗧𝗿𝗮𝗶𝗻𝗲𝗿 𝗚𝗼𝗲𝗿𝗮𝗻 𝘃𝗮𝗻 𝗱𝗲𝗻 𝗛𝗲𝘂𝘃𝗲𝗹 𝗲𝗻 𝗥𝗞𝗦𝗩 𝗛𝗲𝗲𝘇𝗲 𝗮𝗮𝗻 𝗲𝗶𝗻𝗱𝗲 𝘀𝗲𝗶𝘇𝗼𝗲𝗻 𝘂𝗶𝘁 𝗲𝗹𝗸𝗮𝗮𝗿

11 december 2023 11:15

Aan het einde van het seizoen 2023/ 2024 gaan de wegen van onze huidige trainer van het 1ste, Goeran van den Heuvel, en RKSV Heeze scheiden.

Een verschil van inzicht heeft doen besluiten niet met elkaar verder te gaan vanaf het seizoen 2024/ 2025. Desondanks zijn Goeran en de selectie gemotiveerd om het lopende seizoen succesvol met elkaar af te sluiten.

RKSV Heeze gaat de komende periode intensief op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer voor Heeze 1. Clubman Marius Methorst heeft aangegeven ook het volgende seizoen bij RKSV Heeze te blijven als assistent trainer van Heeze 1.

Als club gaan we Goeran en Heeze 1 ondersteunen en aanmoedigen om deze competitie nog zoveel mogelijk punten te pakken. Daarvoor kunnen ze alle steun gebruiken dus kom ze een keer aanmoedigen op Het Lambrek.