NIEUWE UPDATE BERICHT!!!!!! De inlevertermijn van de lotenboekjes voor de Grote Clubactie zit er bijna op

24 oktober 2023 12:45

De inlevertermijn van de lotenboekjes voor de Grote Clubactie zit er bijna op. Inleveren kan nog tot 10 november as.

NIEUWE UPDATE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voor kinderen die 40 of meer loten verkocht hebben, is er een extra actie vanuit de organisatie van de Grote Clubactie. Hiervoor moet de verkoper zich zelf aanmelden en krijgt hij of zij sowieso een voucher te besteden bij Top1Toys of Marskramer. Daarnaast worden er 1100 prijzen verloot onder deze groep kinderen.
De hoofdprijs is een playstation 5, maar er zijn nog veel meer  leuke prijzen te winnen.

Inschrijven voor deze actie kan via https://www.clubactie.nl/formulier-winacties/. Doe dit zo snel mogelijk maar uiterlijk op 28 november.

Kinderen die op dit moment voldoen aan deze voorwaarde krijgen ook een mail vanuit onze club met daarin de link.
Schermafbeelding_2023-11-05_om_10.53.54.png

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE !!!!!!!!!

Voor RKSV Heeze verkopen wij loten tijdens de Grote Clubactie. Hiermee steun je onze club én maak je kans op mooie prijzen.
Heb je nog geen loten dan kan je online nog tot 10 november loten kopen via deze link.

Wij zijn ontzettend blij met uw steun en support.

Super bedankt!

Banner_Steun_ons_728x90.gif

----------------------------------------------------------------
Beste verkoper van lootjes voor de Grote Clubactie,

We hebben de indruk dat de verkopen voor de Grote Clubactie al goed lopen.
Er zijn in ieder geval al veel lootjes online verkocht.
Als je gebruik hebt gemaakt van het verkoopboekje, dan verzoeken we je dit zo spoedig mogelijk in te leveren en uiterlijk op 1 november. De inleveradressen zijn:

Slotenmaker 4, bij Theo Bosch
Irenelaan 3, bij Yvonne Manders
Of in de brievenbus op het wedstrijdsecretariaat.

Als je vragen hebt, horen we deze graag. Dit kan via mail naar [email protected] of telefonisch 0619110363 (Theo) of 06-30222314 (Yvonne).