Week van de scheidsrechter

15 oktober 2023 10:00

De afgelopen twee weken was het voor voetballend Nederland weer “De Week van de Scheidsrechter”.

Week in week uit kunnen de wedstrijden pas worden gespeeld als er een man of vrouw in het zwart (of flitsende kleur) aanwezig is. Weer of geen weer, ze zijn er!

Reden voor RKSV Heeze om deze helden extra in het zonnetje te zetten met een leuke attentie. RKSV Heeze is blij met deze leden en uiteraard ook met de scheidsrechters die wekelijks door de KNVB worden aangesteld.

Dit seizoen zijn er ook weer 2 jongens en 1 vrouw voor de club begonnen met de cursus verenigingsscheidsrechter van de KNVB. Geweldig om te zien dat zij enorm enthousiast zijn en zo er mede voor gaan zorgen dat de wedstrijden allemaal door kunnen blijven gaan. Zonder scheids, geen wedstrijd!