Voorlopige teamindelingen Jeugd seizoen 2023-2024

25 juni 2023 17:00

Hierbij vinden jullie de voorlopige teamindelingen van de pupillen - en junioren teams (JO7 t/m JO19) voor het seizoen 2023-2024.
Met nadruk op voorlopig, omdat de teamindeling nog kan wijzigen o.a. door inschrijvingen van nieuwe leden of het completeren van andere teams.

De teamindeling is een omvangrijke en lastige klus waar zowel de jeugdcommissie als veel trainers & coaches zeer veel tijd in hebben gestoken. Daarbij hebben we het jeugdbeleidsplan gevolgd, waarbij we niet naar de letter maar naar de geest van het plan hebben gehandeld. Uitgangspunt is het niveau maar waar mogelijk hebben we ook de verzoeken van spelers ingewilligd. Daarbij hebben we clubbelang, teambelang en spelersbelang afgewogen om een zo evenwichtig mogelijke teamindeling te krijgen. Ook is rekening gehouden met de KNVB regels zoals bijvoorbeeld het aantal dispensatie spelers per team. We beseffen dat hier afwijkende meningen over kunnen zijn. Spelers, trainers, coaches maar ook de grootste supporters, de ouders, hebben zo hun eigen ideeën, maar de jeugdcommissie heeft altijd getracht zoveel mogelijk ieders belang te dienen.

De indeling is goed uitlegbaar en mochten er toch nog vragen zijn over teams of individuele spelers dan kunt u bij onderstaande personen terecht:

Heeft U vragen of opmerkingen dan zien onze vrijwilligers deze graag op een vriendelijke en constructieve wijze tegemoet.

Klik hier voor de voorlopige teamindelingen.

De agenda voor de komende tijd ziet er als volgt uit:

• De trainingsschema's voor komend seizoen zullen in de loop van juli bekend worden gemaakt.
  • De eerste wedstrijd heeft de KNVB vastgelegd op zaterdag 2 september.
  • De KNVB speeldagenkalender en andere relevante KNVB informatie over het seizoen 2023-2024 kan op de home page van onze website gevonden worden onder het kopje KNVB informatie.

Heeft U nog algemene vragen naar aanleiding van deze mededelingen dan kunt U die stellen aan Joris Kooter, jeugdvoorzitter ([email protected])

Jeugdcommissie RKSV Heeze