Penaltybokaal en Clubdag groot succes

11 juni 2023 14:30

Op zaterdag 10 juni vonden onze Clubdag en Penaltybokaal plaats. Na een ochtend vol waterspellen, springkussens en een heuse voetbalquiz werd er door de jeugdspelers genoten van frietjes van Jimmy’s frietkar.

Aan het einde van de spellen mochten de beste penaltynemers van het seizoen 2022- 2023 van 7 t/m 11 jaar het tegen elkaar opnemen tijdens de jaarlijkse penaltybokaal tegen niemand minder dan onze keepers Lars Bouwmans en Vincent Jansen.

In de categorie onder de 9 jaar werd de cup gewonnen door Remo Jansen en onder de 11 jaar door Mats van den Hurk. Zij bleven ondanks de druk van het publiek koel en mochten de trofee in ontvangst nemen.

Naast de penaltynemers stond er voor het eerst ook voor de jeugdkeepers de penaltybokaal op het programma. Sommige schoten van de spitsen van het eerste werden door de jeugdkeepers vakkundig uit het doel gewerkt. Hulde. De winnaar van de keepersbokaal werd Joep Eichorn.

Voor de meeste jeugdspelers van RKSV Heeze is het seizoen ten einde op een paar toernooien na en na een welverdiende zomerstop zullen de trainingen in augustus weer aanvangen.

Kinderen die ook willen gaan voetballen kunnen zich aanmelden via de website van RKSV Heeze voor een aantal proeftrainingen: (https://www.rksvheeze.nl/236/aanmelden/)

Hieronder foto's van de Penaltybokaal:

penaltybokaal-1034.jpg

penaltybokaal-1036.jpg