In memoriam: Chris de Ruijter

22 februari 2023 13:00

Ons bereikte het zeer droevige bericht dat Chris de Ruijter dinsdagmiddag 21 februari 2023 is overleden. Chris was de laatste weken ziek. Het was ernstig, maar hij leek er langzaamaan bovenop te komen. Helaas mocht dat niet zo zijn en daardoor zijn wij geschokt. Chris werd maar 66 jaar.

Chris kan zonder twijfel getypeerd worden als een gouden vent voor onze vereniging. Voor velen was zijn inzet misschien onzichtbaar, maar sinds 1985 (toen hij vanuit Eindhoven in Heeze kwam wonen) heeft hij zich onafgebroken ingezet voor RKSV Heeze. Hij was vooral binnen het jeugdbestuur zeer actief, en ook een tijd binnen het hoofdbestuur. Totdat hij ziek werd eind vorig jaar zat hij in het jeugdbestuur en was hij wedstrijdsecretaris voor de jeugdafdeling.

Chris was een fijne kerel. Hij deed rustig wat gedaan moest worden en was zeer betrokken. Op zondag kwam hij vaak kijken bij de wedstrijden van Teun en Wout. In 2003 werd Chris benoemd tot erelid van RKSV Heeze. Wij gaan Chris heel erg missen bij RKSV Heeze.

Wij wensen zijn vrouw Annemiek, dochter Anouk en zoons Teun en Wout, en hun partners, heel veel sterkte en kracht met dit grote verlies

Chris_jeugdcommissie-4100.JPG