Nieuws over de Grote Clubactie

1 december 2022 17:00

Trekking dinsdag 6 december a.s.

Beste lotenverkopers en lotenkopers,

Op 21 november konden de laatste loten voor de grote Clubactie verkocht worden. En dat hebben jullie volop gedaan! We zijn heel blij met het aantal loten wat we verkocht hebben. Bij de nieuwjaarsreceptie op zaterdag 7 januari worden de 5 beste lotenverkopers bekend gemaakt en ook hoe hoog de opbrengst van de verkoop was dit jaar.
Dit bericht is om iedereen hartelijk te bedanken om de kopers en verkopers van harte te bedanken!

Dinsdag 6 december is de trekking. Hopelijk kunnen we veel lotenkopers ook nog eens blij maken.

Tot 7 januari en tot volgend jaar!