ACTIE AH & RKSV HEEZE START ZONDAG 16 oktober!

15 oktober 2022 13:30

De Clubfund-actie in samenwerking met AH en RKSV Heeze gaat beginnen!

De actiefolders met de foto's van alle jeugdleden zijn binnen. Voor alle spelers ligt een actiefolder met de eigen foto erop klaar, alle informatie is in deze actiefolder te vinden.

Leiders kunnen zaterdag 15 oktober tot 16.00u en zondag 16 oktober (hele dag) de omslagmappen met daarin de actiefolders van hun team ophalen in het wedstrijdsecretariaat. Verdeel ze zo snel mogelijk onder je spelers. Alle leiders zijn ook persoonlijk op de hoogte gebracht.

AH Heeze start a.s. zondag met de actie, bij iedere € 10 aan boodschappen ontvang je een actiezegel GRATIS en kun je hartstikke mooie fanshopartikelen sparen met je eigen foto erop. Je logt in op je eigen persoonlijke site met unieke inlogcode. Schakel opa's en oma's, buren en familie in om voor jou te sparen.

De actie loopt van 16 oktober t/m 11 december 2022.

Heel veel succes met deze super mooie actie!

3x_poster_deelnemers.JPG