In memoriam Toon van den Hurk

14 oktober 2022 16:00

Geen poespas, geen toeters en bellen, zo was Toon

Gisteren bereikte ons het verdrietige nieuws dat Toon van den Hurk (83) plotseling is overleden.
Toon was officieel 30 jaar lid, maar zijn betrokkenheid bij onze club, begon toen zoon Stephan in de jeugd voetbalde (eind '70 - begin '80). Ook was Toon, samen met zijn vrouw Tonnie, een trouwe supporter van Heeze 1, zowel thuis als uit. Ook maakte hij  al zeker 25-30 jaar deel uit van de maandagploeg, waar hij met zijn vaste maten Piet van Deurzen, Harrie van Wilderen en Piet Adriaans, allerlei vrijwilligerswerk verrichtte, ook bij het jaarlijkse schoolvoetbaltoernooi, jeugddagen en noem maar op. Hij behoorde ook tot het bezorgerskorps van de LINK.

Namens RKSV Heeze wensen wij Tonnie, Angela, Stephan en de familie heel veel kracht en sterkte toe. Ook wij zullen hem erg gaan missen!