Grote Clubactie

18 september 2022 17:45

Zaterdag 24 september start de landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie. Ook wij doen mee en we willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Dit jaar zetten we ons in voor onze jeugdteams. Een lot kost €3,00 waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat.

Ook bestaat er de mogelijkheid om online je loten te verkopen met een QR-code.
Je kunt via WhatsApp, E-mail, Facebook, Instagram, etc. de grote clubactie webpagina van RKSV Heeze delen, of zelf een persoonlijke verkooppagina aanmaken vanaf 24 september (eigen verkooppagina).
Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een e-mail sturen naar [email protected] vanaf het e-mailadres dat je wilt koppelen aan je online verkooppagina en je ontvangt een e-mail met inlogcode en QR-code retour. Als je online verkoopt, houdt de Grote Clubactie voor jou de teller bij van verkochte loten en ding je dus mee in de competitie van beste verkopers.

Het betalen van de loten gaat sowieso via automatische incasso, dus niemand hoeft met contant geld over straat.

Er zijn ook nog de bekende verkoopboekjes. Deze komen we zaterdag 24 september voor aanvang van de wedstrijden uitdelen. De jeugd van JO13 t/m JO15 krijgt alleen een brief. Ervaring leert dat zij niet meer met een boekje langs de deur gaan. Zij kunnen zich aanmelden voor de online verkoop. De beschrijving hiervoor staat hierboven.