Jeugdleden mogen 16 sept gratis naar FC Eindhoven-Roda JC

3 september 2022 11:45

FC Eindhoven nodigt jeugdleden uit om gratis te komen kijken naar de thuiswedstrijd tegen Roda JC op 16 september a.s.

FC Eindhoven: "Het voetbalseizoen is inmiddels begonnen en ook de scholen gaan komende week weer van start, reden voor ons om samen met de regio het voetbalseizoen af te trappen. Daarom willen wij en Decathlon Best, alle jeugdleden (t/m 18jaar) gratis uitnodigen voor de thuiswedstrijd tegen Roda JC. De wedstrijd wordt gespeeld op 16 September om 20.00u in het Jan Louwers Stadion."

Via onderstaande link kunnen de jeugdleden de gratis kaarten aanvragen, voor overige leden geldt een speciaal tarief €10,-.

www.fc-eindhoven.nl/clubactie