WORDEN ONZE MEIDEN ONDER 17 A.S. ZATERDAG DE EERSTE KAMPIOENEN VAN ONZE CLUB VAN HET SEIZOEN 2016-2017?

7 november 2016 15:30

Zaterdag 12 november a.s. aanvang 12.00 uur wordt op ons hoofdveld de wedstrijd Heeze MO17 - Reuselsport Faes MO17 gespeeld.

Bij winst van onze meiden zijn zij de eerste kampioenen binnen onze club van het seizoen 2016-2017.
Met nog 2 wedstrijden te spelen heeft dit enthousiaste en talentvolle team een voorsprong van 4 punten op naaste concurrent Wilhelmina Boys Mo17, zodat bij een overwinning het kampioensfeest kan losbarsten.

Wij zijn er van overtuigd dat de uitgebreide en ervaren staf van dit team bestaande uit de trainers Tom Derxs en Jordy Doezé, coaches Harrie Mennen en Jos van Wilderen , assistent scheidsrechter Adrie Zweegers en niet te vergeten de team manager Sonja van de Hurk de meiden super voorbereid en gemotiveerd aan deze kampioenswedstrijd laten beginnen.

Met de hulp van vele supporters moet het dan ook lukken om zaterdagmiddag
na de wedstrijd van de meiden het eerste kampioensfeestje van dit seizoen bij ons in de kantine te kunnen vieren.

SUPPORTERS TOT ZATERDAGMIDDAG 12.00 UUR BIJ DE KAMPIOENSWEDSTRIJD VAN ONZE MEIDEN ONDER 17 JAAR !!!!