Schrijf je in voor de Clubdag op 11 juni!

13 mei 2022 13:15

Op zaterdag 11 juni vindt onze Clubdag weer plaats. Dit jaar heeft de Clubdag als thema: WK Qatar 2022.

De inschrijvingen zijn geopend. Alle teams vanaf JO8 tot en met JO15 kunnen zich aanmelden tot 1 juni.
Aanmelden kan alleen nog online gebeuren. Dit kan je doen door het bedrag over te maken op rekeningnummer NL95RABO0159736102 t.n.v. Activiteitencommissie RKSV Heeze, onder vermelding van voornaam, achternaam en teamnaam.
Mocht dit echt niet gaan, of heeft u andere vragen, kunt u altijd mailen naar [email protected].

Alle info op een rijtje:
Datum: zaterdag 11 juni 2022
Aanvang: 10:30 uur
Prijsuitreiking: 13:30 uur
Locatie: sportpark Het Lambrek
Kosten: € 6,50
Thema: WK Qatar 2022

Ook worden er nog vrijwilligers gezocht voor deze dag. Denk hierbij aan het begeleiden van een spel, het begeleiden van een groep deelnemers of het ondersteunen van de organisatie. Dit kunt u aangeven door te mailen naar [email protected].

clubdag.jpeg