25 mei: feestavond voor vrijwilligers, clubman-vrouw, jubilarissen

16 april 2022 10:45

Beste vrijwilligers en jubilarissen,

Op woensdagavond 25 mei aanstaande (daags voor Hemelvaart) houden wij een feestavond voor onze zeer gewaardeerde vrijwilligers (18+). We zullen dan ook de Clubman / vrouw bekend maken.
Tevens zullen we onze jubilarissen van 2020 en 2021 huldigen.

We hebben er veel zin in, want om de alom bekende redenen konden deze activiteiten eerder niet doorgaan.

Behoor je tot ons vrijwilligerskorps (18+) en/of ben je jubilaris? Houd deze datum dan vast vrij! Een persoonlijke uitnodiging volgt nog.

NOOT: voor onze jonge vrijwilligers (18-), die wij ook zeer waarderen, zal apart iets georganiseerd worden aan het einde van het seizoen. Jullie krijgen t.z.t. bericht.

Bestuur RSKV Heeze