Ad van Breda stopt met vlaggen bij Heeze 2

4 april 2022 12:45

Ad van Breda is een begrip bij RKSV Heeze. Gisteren stopte hij om gezondheidsredenen als vaste assistent scheidsrechter bij Heeze 2.

Meer dan 1000 uren was hij de afgelopen 27 jaar assistent scheidsrechter, vooral voor Heeze 2 en de A1 (tegenwoordig JO19-1). Voor de oudere jeugd heeft hij ook veel wedstrijden gefloten.

RKSV Heeze is Ad zeer dankbaar voor al zijn inzet voor onze club. De spelers van Heeze 2 vormden gisteren een erehaag voor Ad, enkele minuten voor het einde van de wedstrijd. Hij werd door het team en door het bestuur bedankt voor zijn jarenlange inzet.

Als zijn gezondheid het toelaat wil Ad weer komen fluiten op zaterdag bij onze jeugdteams.

Ad, wij wensen jou heel veel gezondheid. En heel graag tot ziens weer op ons sportpark.

Ad_van_Breda-2454.jpg

Ad_van_Breda-2457.jpg