De top 5 van lotenverkopers van de grote clubactie is vandaag in het zonnetje gezet,

21 maart 2022 8:00

en terecht want we hadden een gigantische opbrengst dit jaar van de grote clubactie.

Een opbrengst alsof er geen corona is geweest. Iets waar wij als rksv heeze heel trots op zijn en waarvoor wij de lotenverkopers en lotenkopers hartelijk bedanken! Er zijn 1369 loten verkocht! Dit levert de club een mooie som op van EUR 3.178,20.

Naast de top 5 mocht iedereen die loten verkocht had, vandaag de wedstrijd bekijken van ons 1e elftal en in de rust van het vaandelteam de opbrengst komen ophalen. Voor degene die er niet waren, worden de enveloppen as. zaterdag uitgedeeld op het sportpark.

Mocht je ook enthousiast zijn geworden van deze actie, dan kun je je ook aanmelden om de commissie Grote Clubactie te komen versterken. Hiervoor kun je een mail sturen naar [email protected].