Zonder scheids geen wedstrijd!

20 maart 2022 12:45

Het is zaterdagavond 29 mei 2033.

In Milaan is het de grote dag van de Champions League finale! De twee finalisten Real Madrid en Manchester United maken zich samen met hun duizenden enthousiaste fans op voor een fantastische en spannende wedstrijd.

Naast deze twee ploegen en de fans is er nog iemand die zich opmaakt voor de finale. Zonder deze persoon kan de finale niet worden gespeeld.

Het is de 26-jarige Niels van den Akker uit Heeze. Hij is vanavond de scheidsrechter.

Hij is de jongste scheids ooit in een finale van de Champions League en heeft er met zijn inzet, enthousiasme en talent jarenlang naartoe geleefd.

Niels begon bij RKSV Heeze al de O7 te fluiten toen hij 11 jaar was. Vele koude en natte zaterdagochtenden stond hij op het veld maar uiteraard ook bij lekker weer in een heerlijk zonnetje.

Naast het fluiten voetbalde Niels zelf ook nog in de jeugd en de senioren.

PSV heeft hem nooit gebeld maar toen hij van de KNVB een telefoontje kreeg van Bas Nijhuis viel hij even stil... Niels viel op door zijn manier van fluiten en de KNVB wilde hem graag opnemen in de talentenclub.

Door de vele KNVB trainingen, wedstrijden en de goede begeleiding is hij dus terecht gekomen in Milaan. Vandaag is de grote dag waar hij al die jaren naar uit heeft gekeken.

Hij is super trots maar ook zijn ouders, zus, opa's & oma's, vrienden en uiteraard zijn en onze club RKSV Heeze!

Of jij dit ook kunt bereiken weet niemand, natuurlijk de kans is klein, maar als je voetbal leuk vindt, niet bij PSV kunt komen, is het fluiten van wedstrijden een prima alternatief.

Het publiek en de spelers denken het vaak beter te weten maar dat is niet waar.  Jij weet hoe het moet, kent de regels, en hebt de juiste opleidingen gehad.

RKSV Heeze is blij met jou en hoewel voetbal jouw sport is, fluiten je passie en je het ook wel gratis zou willen doen hoeft dat niet.

RKSV Heeze zal jou belonen! We zijn blij met onze scheidsrechters en dat mogen en moeten we laten zien.

Onderstaand de vergoedingen per categorie die vanaf 1 januari gelden per wedstrijd:

MO/JO-19 en senioren €15

MO/JO-17,  €12,50

MO/JO-15,  €10,00

MO/JO-13,  €   7,50

Natuurlijk krijg je alle nodige begeleiding vanuit de club, je krijgt alle benodigde materialen, kleding, KNVB-cursussen, het is leerzaam en bovenal erg leuk om te doen en de verdiensten zijn zeer goed zoals je ziet!

Heel graag komen we met jou en je vrienden/vriendinnen in contact! Mail, bel, app of spreek simpel iemand aan bij onze club.

E-mail:[email protected]

ZONDER SCHEIDS GEEN WEDSTRIJD!

b18dbb35-e057-403a-ad98-31515f71a029.jpg