FC Eindhoven in het Jan Louwers Stadion de thuiswedstrijd tegen De Graafschap

10 maart 2022 1:45

Beste jeugdleden van RKSV Heeze,

Vorige keer kon de geplande Decathlon Clubactie tijdens de thuiswedstrijd tegen Roda JC helaas geen doorgang vinden in verband met de Corona maatregelen. Wij hebben samen met Decathlon Best een nieuwe clubactie gepland met een aansprekende tegenstander.

Beste jeugdleden van RKSV Heeze,

Op 25 maart om 21.00uur speelt FC Eindhoven in het Jan Louwers Stadion de thuiswedstrijd tegen De Graafschap. Wij nodigen alle jeugdleden (t/m 18jaar) van uw vereniging uit om deze wedstrijd gratis bij te wonen.  We zijn ons bewust van het tijdstip maar we willen toch graag de mogelijkheid bieden (zeker ook aan de oudere jeugd) om deze mooie wedstrijd te bezoeken binnen de Decathlon Clubactie voorwaarden.

Uw leden kunnen net als vorige keer via onderstaande link kaarten aanvragen. Op één account kunnen zij deze keer vijf kaarten aanvragen en voor volwassenen geldt een speciaal tarief van tien euro.

www.fc-eindhoven.nl/clubactie

84DF7CA7-9BD6-481E-9A4C-489246628586.jpeg