Uitnodiging voor alle Grote Clubactie verkopers

7 maart 2022 19:45

Uitreiking bijdrage voor alle verkopers op zondag 20 maart a.s.

Beste ouder, verzorger en grote clubactie verkoper,

Iedereen die heeft meegedaan met het verkopen van loten voor de grote clubactie zijn we heel dankbaar.

Zoals bekend ontvangt elke verkoper voor elk verkocht lot een bijdrage. Dit willen we graag feestelijk uitdelen aan alle verkopers. Dit doen we op zondag 20 maart as. in de rust van de wedstrijd van Heeze 1 op ons sportpark op het hoofdveld.
De wedstrijd begint om 14.30 uur en de rust is circa om 15.15 uur.

Als je de wedstrijd wilt bekijken vanaf 14.30 uur ben je natuurlijk van harte welkom. De lotenverkoper en zijn of haar ouders/broers en zussen kunnen kosteloos de wedstrijd bezoeken. Mochten er nog meer mensen mee willen komen naar de uitreiking, dan moeten zij wel een kaartje kopen. Als je na 15.00 uur het sportpark op komt, hoef je geen toegangsbewijs meer te kopen.

De top 5 van de lotenverkopers zullen tijdens de uitreiking extra in het zonnetje gezet worden. Zij hebben een aparte uitnodiging hiervoor ontvangen.

Mocht je vragen hebben, dan kun je deze stellen per mail naar mailadres [email protected].

Tot 20 maart!

Met vriendelijke groet,