In memoriam: Ad Doezé

10 januari 2022 22:00

Vandaag bereikte ons het verdrietige bericht dat Ad Doezé op 8 januari j.l. is overleden. Hij was 79 jaar.
Ad kampte de laatste tijd met gezondheidsproblemen. Pas nog vernamen wij dat hij herstellende was om terug naar huis te gaan. Helaas mocht het niet zo zijn.

Ad Doezé was lid van onze vereniging sinds 1965. Hij heeft tot hoge leeftijd actief gevoetbald, wel tot zijn 57e/58e jaar. Hij heeft in al die actieve jaren zo’n beetje alle elftallen gehad van het 3e t/m het 13e. Verder is hij een hele tijd jeugdleider geweest.

Waar veel leden hem van kennen is dat hij materialen uitgaf op trainingsavonden. Ad was graag onder de mensen. Hij had de koffie klaar en maakte graag een praatje. Als het nodig was kon hij optreden als iemand er een zootje van maakte. Op zaterdag was hij van de partij en dan zorgde hij voor de materialen en voor de thee. Hij vond het mooi om met de jeugd om te gaan.

Ad was ook nog jaren actief bij de maandagploeg. Als metselaar en timmerman was hij van veel markten thuis en Ad kon nuttig werk doen samen met voetbalvrienden. En met de voetbalvrienden van de maandagploeg waren Ad en Mieke altijd van de partij in de kantine of op het terras als er iets te vieren was.

Ad was een echte clubman. Niet voor niks werd hij uitgeroepen tot clubman van het jaar in seizoen 2009-2010.

Wij wensen zijn vrouw Mieke, dochters Linda en Heidi met hun partners en kinderen heel veel sterkte toe.

Wegens corona wordt Ad in besloten kring gecremeerd op vrijdag 14 januari a.s.