Update rondom Regio-Cup voor eigen spelers en bezoekende clubs

4 juni 2021 6:30

De Regio-cup gaat door voor de jeugd! Super dat we het seizoen toch met wedstrijden kunnen afsluiten!

Flinke puzzel gezien het onderhoud wat al in gang is gezet. Waardoor van iedereen een stukje flexibiliteit verwacht wordt.

Inmiddels worden er veranderingen doorgevoerd in de planning. De doorloop naar de eigen website gaat niet altijd snel. Datgene wat in de app voetbal.nl staat is leidend.

Let op….ook andere clubs kunnen dezelfde exercitie als RKSV Heeze nu doorvoeren, dus ook daar kunnen tijden veranderen. Check altijd op vrijdag de actuele tijd in de app voetbal.nl

De kleedkamers zijn gesloten voor de eigen teams
. Dus omkleden en douchen thuis! De tegenpartij mag gebruik maken van de kleedkamerfaciliteiten.

Er zijn vragen gesteld welke spelers mogen meedoen. Alle leden seizoen 20/21 mogen wedstrijden meespelen. Ook al zijn zij al afgemeld of overgeschreven naar een andere club. Trainingsleden die via de formele weg zijn aangemeld en dus een KNVB-nummer hebben, mogen in tegenstelling tot andere jaren nu wél meespelen met de regiocompetitie.

De trainingen lopen door tot 13 juni, tenzij andere communicatie hierover volgt. De zaterdagtrainingen komen te vervallen.

Publiek is, conform RIVM voorwaarden, niet toegestaan! Daarom is de kantine gesloten
.

Koffie, thee en water is verkrijgbaar bij het wedstrijd-secretariaat

Wij adviseren daar waar het kan met de fiets naar de uitwedstrijden te gaan. Goed voor het milieu en voor de spieren. Moet er toch met de auto gereden worden, dan uitsluitend het aantal strikt noodzakelijke auto’s om de teamleden te kunnen vervoeren. Bij het vervoer van kinderen buiten het eigen gezin, denkt u dan aan het mondkapje!

Begeleiding die noodzakelijk is, coaches en rijders, mogen mee het terrein op.

Vervoer graag onderling met de ouders afstemmen. Voor de Regio-cup wordt géén rijschema opgesteld door de club.

Advies; check bij een uitwedstrijd altijd het protocol van de ontvangende club. Deze kunnen specifieke voorwaarden hebben die voor die club gelden.

Check voor actuele regelgeving de site van het RIVM.

Dank aan het snelle schakelen tussen de verschillende commissies om dit voor de jeugd mogelijk te maken aan het einde van dit gekke seizoen. Dank ook aan alle betrokken vrijwilligers om op deze korte termijn zo snel te schakelen met elkaar.

Heel veel plezier voor iedereen!

Hartelijke groet, Jeugdcommissie