Opbrengst Rabo ClubSupportactie levert recordbedrag op

16 november 2020 17:00

De jaarlijkse Rabobank actie regio Eindhoven werd zoals elk jaar weer een feest voor alle 120 deelnemende verenigingen. Maar liefst € 50.000,- was dit jaar te verdelen onder de deelnemende verenigingen.

Gebleken is dat veel personen dit jaar de RKSV Heeze een warm hart toedroegen en hun stem uitbrachten op onze vereniging waardoor het recordbedrag van maar liefst €1492,72 aan onze vereniging werd toebedeeld.

In een jaar waarin de clubinkomsten ten gevolge van Corona-maatregelen danig teruglopen betekent deze financiële injectie een welkome aanvulling en stimulans om, ondanks moeilijke omstandigheden, onze hoop op een gezonde toekomst te behouden.

Het team Rabobank Heeze-Leende feliciteert de RKSV Heeze met dit geweldige resultaat. De RKSV Heeze op haar beurt dankt de Rabobank van harte met deze fantastische financiële ondersteuning en dankt alle leden die deelnamen aan deze geweldige actie.