Dank aan Play Football voor de Club Actie HEEZ.

19 september 2020 15:45

Wat een leuke Club Actie had Play Football bedacht in het voorjaar. Aanleiding voor de actie was de coronacrisis. Play Football bedacht voor RKSV Heeze om speciale HEEZ. shirts en hoodies te drukken in de kleuren rood, groen of zwart. Van elk verkocht shirt kwam maar liefst € 7,50 ten goede aan RKSV Heeze.
Velen hebben een shirt of hoodie aangeschaft. Op ons sportpark is dit goed terug te zien bij spelers, trainers en ouders. Fantastisch!
De actie heeft RKSV Heeze een bedrag van € 2.190 opgeleverd! Een zeer welkom bedrag in coronatijden!

Heel hartelijk bedankt aan Bram van der Linden en medewerkers van Play Football!

social_banner3_1.jpg