Rabobank Heeze-Leende en RKSV Heeze tekenen samenwerkingsovereenkomst

11 september 2020 19:30

Net voordat de coronatijd aanbrak, kwamen Rabobank Heeze-Leende en RKSV Heeze tot overeenstemming over een samenwerking.

Omdat voor Rabobank de jeugd de klant van de toekomst is, is RKSV Heeze met haar vele jeugdleden een interessante club voor de bank om mee samen te werken. RKSV Heeze zocht daarentegen een sponsor om de jeugd in uniforme tenues te steken. Daarin vonden Rabobank en RKSV Heeze elkaar.

En toen brak Corona uit en was er geen mogelijkheid om de samenwerking fysiek te beklinken met de ondertekening van een overeenkomst. Daarom hebben we de ondertekening Coronaproof plaats laten vinden en daar bijgevoegde video van opgenomen. Hierin zie je Robbert van der Vorst, directeur Heeze-Leende namens Rabobank de overeenkomst tekenen. Robbert ‘geeft de pen vervolgens door’ aan Paul Krieckaert, voorzitter van RKSV Heeze, die namens de club tekent.

Op naar een mooie samenwerking!

Rabo.jpg

Rabo-rksvheeze.jpg