Grondige opknapbeurt Sportpark Lambrek

9 juli 2020 21:45

Veel activiteit op ons sportpark

Grondige opknapbeurt van ons Lambrek.

Inmiddels zijn veel trainingen weer hervat en het zal U zeker niet ontgaan zijn dat het bruist van overige activiteiten op ons complex.

Door alle coronaperikelen waardoor het voetbal stil kwam te liggen leek het ons de tijd om ons sportpark eens aan een grondige opknapbeurt te onderwerpen.

Velen van U zullen gedacht hebben waar zijn ze toch allemaal mee bezig.

Wij willen U graag even bijpraten;

Allereerst zal het U niet ontgaan zijn dat onze velden voortaan gemaaid worden door robots een prachtige uitvinding die ook nog eens een vollere grasmat oplevert. Tevens zijn alle velden onderworpen aan groot onderhoud. Alles ligt er  inmiddels weer piekfijn bij en op alle velden kan inmiddels getraind worden.

Het terras bij de kantine is vergroot, laat de zon maar komen we kunnen allemaal lekker buiten zitten. Ook rondom het hoofdveld is nieuwe bestrating aangelegd en momenteel wordt de hand gelegd aan een nieuwe omheining waar de reclameborden aan komen te hangen. Tevens worden er binnenkort op diverse velden nieuwe ballenvangers geplaatst. Ook onze bijvelden krijgen dug-outs, de betonnen platen zijn inmiddels gestort en binnenkort gaan we de dug-outs (U heeft ze zeker al zien staan achter de kleedlokalen} daarop plaatsen.

In onze kleedlokalen hebben diverse tegelreparaties plaatsgevonden en zijn overal daar waar nodig nieuwe plinten geplaatst. Ook is er een nieuwe ketel geplaats die moet zorgen dat we er in de winter ook lekker warmpjes bijzitten. Momenteel zijn we de laatste  hand aan het leggen aan de douchevoorzieningen in de kleedlokalen en wij hopen dat we weer op korte termijn kunnen douchen, althans voor de 18 + leden, de jeugd afdeling heeft besloten voorlopig nog niet te douchen.

Ook ons ballenhok gaat een metamorfose krijgen. Binnenkort gaan we voor elk elftal een locker plaatsen, zowel voor junioren als senioren. Hierover volgt binnenkort meer informatie.

En natuurlijk is ons reguliere onderhoud in deze periode gewoon doorgegaan.

Dit alles had niet kunnen gebeuren zonder onze vrijwilligers daarvoor willen wij hun ook hartelijk dank zeggen. Vooral Jan en Jan (Brouwers-v. Maasakkers) Marini Schenkels en zijn team, de maandagmorgenploeg kortom iedereen die zijn of haar steentje heeft bijgedragen, chapeau !

Maar er moet nog veel gebeuren en denkt U na het lezen van bovenstaand daar wil ik ook mijn steentje aan bijdragen schroom niet om mee de handen uit de mouwen te steken, alle hulp is welkom.

Interesse neem even contact op met Peter Vertogen 0653217991 dan ga ik het voor U regelen.

Wij hopen U weer een beetje te hebben bijgepraat  over een aantal zaken die op ons Lambrek momenteel gebeuren.

Hopelijk zijn de coronagoden ons gunstig gezind en kunnen we begin september weer genieten van ons favoriete spelletje VOETBAL.

Tot ziens op het Lambrek !

Bestuur RKSV Heeze