Play Football Club Actie

10 juni 2020 18:00

De Club Actie in samenwerking met Play Football is een enorm succes. Inmiddels zijn er meer dan 230 t-shirts en hoodies verkocht. Dit heeft onze club al meer dan € 1.700,- opgeleverd!!! Maar we willen de 300 stuks halen.

De actie is verlengd tot eind juni, dus als de nieuwe team indeling er is, kun je ook met je team een hoodie of t-shirt kopen. Daarnaast heeft Play Football deze week een Vaderdag actie. Bestel je voor 14 juni een shirt of hoodie met de actiecode vaderdag2020, dan zorgen ze dat je bestelling als leuk cadeau, voor Vaderdag (21 juni) bij je bezorgd wordt! Bestellen kan op www.playfootball.shop/heeze  of ga naar de winkel in Leende!

vaderdag_1.jpg