Jonger Oranje talentdag Valkenswaard 29 april a.s.

1 maart 2020 21:00

Waarschijnlijk ken je Jonger Oranje vooral van de Talentendagen met de vele profclubs waar je kans maakt om gescout te worden. Maar Jonger Oranje is veel meer. Wij willen jou namelijk overal mee helpen om alles uit je talent te halen.

Wist je dat Jonger Oranje daarom samenwerkt met bijvoorbeeld de beste fysiotherapeuten, voetbal- en keepersscholen, wetenschappers, voedingsdeskundigen, mental coaches en looptrainers? Eigenlijk kun je met al je vragen terecht die te maken hebben met jouw ontwikkeling als voetballer.

Als je komende week meedoet aan een Jonger Oranje Talentendag schroom dan niet om naar ons toe te komen en je vraag te stellen. Wij helpen je graag!

Kun je niet komen? Dan kun je gerust je vraag stellen via [email protected] of stuur een WhatsApp bericht naar 06 - 418 976 73.