Nieuwjaarsreceptie

5 januari 2020 14:30

De nieuwjaarsreceptie werd gehouden zaterdagavond 4 januari. Vice voorzitter Peter Vertogen sprak de aanwezigen kort toe en we proostten op een gezond en sportief 2020.

Theo Bosch  nam het woord over en zette, samen met Yvonne Manders, de beste lotenverkopers van de Grote Clubactie in het zonnetje. Dat waren Anouk en Xavi Adang (JO10-3), Casper Bavinck (JO11-1), Julie Verberne (JO9-1) en Emy Snoeijen (JO8-2). Ook Gino Kuiten (JO8-1) behoort tot de vijf beste lotenverkopers maar helaas kon hij niet aanwezig zijn. Bravo voor deze beste lotenverkopers! Theo Bosch lichtte nog toe dat RKSV Heeze ver boven het landelijk gemiddelde zit qua opbrengst; dit jaar bracht de actie € 3.122,30 in het laatje. Een prachtig bedrag waar weer leuke activiteiten voor de jeugd van bekostigd kunnen worden. Veel dank aan ALLE lotenverkopers en natuurlijk ook aan iedereen die loten van onze jeugdleden gekocht heeft!

Op de nieuwjaarsreceptie is ook altijd aandacht voor de jubilarissen. Dit jaar waren er 13 jubilarissen: Piet van Deurzen 60 jaar lid, Adri Maas en Frans Buissink 50 jaar lid, Marco van Gerwen en Mark Koenen 40 jaar lid. En onze 25-jarige jubilarissen zijn Theo Bosch, Henk van den Bogaart, Gerrie Bukkems, Nicole van Dijk, Maarten de Ruijter, Karel Peters, Mike van Stratum, Ton van Wetten. Helaas konden Gerrie Bukkems en Mike van Stratum niet aanwezig zijn.

Alle aanwezige jubilarissen werden kort toegesproken. Speciaal werd Nicole van Dijk in het zonnetje gezet want dat is onze eerste vrouwelijke jubilaris. Nu is het gewoon als meiden willen voetballen; meidenvoetbal is juist sterk in opkomst. Maar 25 jaar geleden ging je als meisje niet zo snel voetballen. Maar Nicole wilde persé voetballen. Ze startte dan ook gewoon bij de jongens, later speelde ze even met de vrouwen. Toen het G-team opgericht werd heeft ze daar altijd gespeeld. Helaas is dit afgelopen jaar opgeheven omdat er te weinig spelers waren. Nicole is daarom gaan voetballen in het G-team van FC Eindhoven AV, samen met haar vriend Patrick en nog een jongen uit het Heezer team. Ondanks dat ze niet meer voetbalt in Heeze is ze toch lid gebleven van RKSV Heeze. Nicole van harte proficiat! En natuurlijk ook van harte proficiat voor alle andere jubilarissen.

Na het officiële deel was het verder nog een gezellige avond onder het genot van een drankje en een hapje.

Aan iedereen een gezond en sportief 2020 gewenst!