Uitnodiging voor de Algemene Ledenvergadering op vrijdag 4 november a.s.

5 oktober 2016 12:45

Op de ALV wordt door het bestuur verantwoording afgelegd over het gevoerde beleid en het financiƫle resultaat. Er komen echter veel meer onderwerpen aan bod, vooral zaken die de toekomst van onze club aangaan.

We weten dat de ALV spannender en interessanter gemaakt moet worden, maar dat kan alleen als ideeën onder onze leden bekend zijn bij het bestuur. Stuur voorstellen door naar onze voorzitter, Paul Krieckaert ([email protected]), dan kunnen deze onderwerpen in overleg met de indieners, op de agenda worden geplaatst.

Wij vertrouwen erop dat elk team op z'n minst een afvaardiging naar de ALV stuurt - wij staan open voor jullie positieve inbreng!

De ALV start om 20.00u op vrijdag 4 november 2016. Vooraf kun je het financiële- en jaarverslag inzien op woensdag 2 november tussen 19.30-20.00u.
De agenda wordt jullie tijdig toegestuurd.