In memoriam: Sjef Schenkels

24 november 2019 12:15

Onlangs bereikte ons het droevige bericht dat Sjef Schenkels op 83-jarige leeftijd is overleden na een zeer kort ziekbed. Hij overleed op 21 november j.l.

Hij was sinds 1 augustus 1956 lid van onze vereniging en behoorde daarmee tot het kleine clubje dat het 60-jarige jubileum bij RKSV Heeze heeft kunnen vieren.

Sjef begon zijn voetbalcarrière als doelman bij het tweede elftal. Hij bleef actief voetballen tot op 53 jarige leeftijd.

Op zaterdag was hij betrokken toen zijn zoons Marini en Sjef gingen voetballen. Later kwam hij wel eens kijken bij zijn voetballende kleinkinderen Nick, Stan, Koen en Sam.

Sjef was smid van beroep en daar mocht RKSV Heeze dankbaar gebruik van maken. Als er iets gelast moest worden wisten we Sjef altijd te vinden en hij hielp de voetbalclub vooruit.

Wij wensen zijn echtgenote Tonnie, zoon Marini en zijn kinderen Nick, Sam en Koen, zoon Sjef, zijn vrouw Astrid en hun kinderen Stan en Laura heel veel sterkte toe in deze verdrietige tijd.

De uitvaart vindt plaats op woensdag 27 november om 10.30 uur in de St. Martinuskerk te Heeze.