Verest Sport = Play Football

8 augustus 2019 20:45

Vanaf donderdag 1 augustus heeft het bedrijventerrein aan de Langstraat in Leende er twee speciaalzaken bij. Waar men voorheen voor voetbal- en hockeyartikelen bij Verest Sport in Heeze, Geldrop of Budel terecht kon, gaat men nu naar de Langstraat in Leende. Daar opende Verest Sport twee speciaalzaken op het gebied van voetbal en hockey. Genaamd Play Football en Play Hockey.

Voor leden van RKSV Heeze betekent dit dat de nieuwe kleding lijn van Stanno daar verkrijgbaar is. Naast de nieuwe clubkleding heeft Play Football een heel groot assortiment voetbalschoenen, voetbalkleding en accessoires. Kortom voor al je voetbalartikelen kun je vanaf heden bij Play Football in Leende terecht. Makkelijk bereikbaar en gratis parkeren voor de deur.

De openingstijden van de winkels in Leende zijn:

Maandag: 13.00 uur tot 18:00 uur
Dinsdag t/m Donderdag: 10.00 uur tot 18:00 uur
Vrijdag: 10.00 uur tot 20.00 uur
Zaterdag: 09.00 uur tot 17.00 uur

Volg Play Hockey  ook op socialmedia:

Instagram:          www.instagram.com/playfootball.shop

Facebook:          www.facebook.com/playfootball.shop