ZATERDAG EN ZONDAG NACOMPETITIE WEDSTRIJDEN OP HET LAMBREK.

30 mei 2019 10:30

Programma nacompetitie wedstrijden aankomende zaterdag en zondag

ZATERDAG EN ZONDAG NACOMPETITIE WEDSTRIJDEN OP HET LAMBREK.

Na de wedstrijden van afgelopen weekend ( met het prachtige dik verdiende kampioenschap van Heeze 8) moeten komend weekend nog 2 elftallen flink "aan de bak" namelijk Jongens onder 19 en het 2e elftal.

Beide teams spelen nacompetitie voor behoud van hun plaats in respectievelijk de 4e divisie en de reserve Hoofdklasse.

Zaterdag a.s. aanvang 15.00 uur speelt Jongens onder 19 zijn 1e wedstrijd in de nacompetitie thuis tegen De Bataven uit Gendt (Gelderland).

Bij winst volgt een week later de halve finale en op 15 juni  volgt dan eventueel  nog de finale van de nacompetitie.

Onze jongens onder 19 hebben na een moeilijke start het maximale gepresenteerd door de nacompetitie te halen en als met dezelfde inzet wordt gestreden als de laatste maanden dan is handhaving in de 4e divisie zeker mogelijk.

Ons 2e elftal begint zijn nacompetitie op zondag 2 juni a.s. om 12.00 uur met de thuiswedstrijd tegen Desk (Kaatsheuvel) en bij winst volgt op 2e pinksterdag de halve finale tegen de winnaar van het duel Zeelandia/Middelburg 2- Helvoirt 2. De eventuele finale wordt op zondag 16 juni a.s. op neutraal veld gespeeld.

Uiteraard verwachten wij zaterdag en zondag veel supporters om beide teams aan te moedigen.

Ook vermelden we hier nog dat a.s. zaterdag 1 juni onze JO13-1 de bekerfinale speelt tegen De Raven! De wedstrijd vindt plaats op het neutrale terrein van CHC in Den Bosch. Aanvang wedstrijd 15.00 uur. De JO13-1 hoopt op veel supporters! Veel succes JO13-1!!

Zowel zaterdag als zondag vinden op ons sportpark jeugdtoernooien plaats voor jongen onder 8 t/m jongens onder 13.

Op zaterdag beginnen de toernooien al om 09.00 uur ( tot circa 16.30 uur) en op zondag om 10.00 uur ( tot circa 14.00 uur).

Uiteraard zijn deze toernooien een mooie gelegenheid om naast de nacompetitie wedstrijden  onze toekomstige selectiespelers aan het werk te zien !!!

DUS TOT ZATERDAG EN ZONDAG OP SPORTPARK HET LAMBREK.