WORDT HET ZONDAG WEER SPANNEND OP HET LAMBREK????

8 mei 2019 15:15

Na de daverende winst van ons 1e elftal in de halve finale voor de KNVB beker, gaat de strijd verder!

Na de heel mooie overwinning in de 1/2 finale van de bekercompetitie tegen
hoofdklasser Achilles Veen staat ons 1e elftal aanstaande zondag voor een nieuwe moeilijke opgave.

Het ontvang namelijk de koploper in de 3e periode DEURNE op ons eigen sportpark en bij winst nemen onze jongens de kop van de 3e periode over en zijn wij gegarandeerd van een spannend slot van de competitie. Bij verlies is de competitie voorbij en moet ons elftal zich verder concentreren op de finale van de KNVB Beker op zaterdag 8 juni a.s. op het veld van Haarsteeg tegen vv Sliedrecht.

Het zou mooi zijn als ons 1e elftal met de zelfde inzet als afgelopen dinsdagavond de strijd tegen Deurne aangaat. Met deze inzet en de steun van veel supporters moet een overwinning er dan zeker inzitten. De wedstrijd Heeze - Deurne begint zoals gebruikelijk om 14.30 uur en uiteraard verwachten wij veel supporters.

HEEZE 2 gaat zondag in de strijd tegen degradatie op bezoek bij Baronie 2 en deze wedstrijd begint om 11.00 uur. Het is voor Heeze 2 één van de laatste kansen om degradatie en misschien zelfs het spelen van degradatiewedstrijden te ontlopen.

HEEZE 8 heeft zondag j.l. door een mooie 4-1 overwinning tegen Marvilde 6 het ene puntje voorsprong op Brabantia 8 behouden en met nog 3 wedstrijden te gaan blijft de strijd om het kampioenschap erg spannend. Zondag gaat ons 8e elftal op bezoek bij de hekkensluiter Waalre 5 en natuurlijk verwachten  wij - zonder Waalre 5 te onderschatten -dat de 3 punten mee naar Heeze gaan. Deze wedstrijd begint al om 10.00 uur.

Alle elftallen veel succes en supporters tot zondag op het Lambrek !!