Belangrijk Paasweekend voor Heeze 1, 2 en Vrouwen 1

18 april 2019 21:15

Voetbalprogramma Paasweekend

BELANGRIJK PAASWEEKEND VOOR HEEZE 1,2 EN VROUWEN 1.
Het paasweekend start zaterdagmiddag om 17.00 uur met de thuiswedstrijd van
ons 1e elftal tegen de koploper van de 1e klasse D : EHC/Heuts.
Bij een overwinning van ons 1e elftal hebben zij zich definitief in veiligheid gebracht en dat al 5 wedstrijden voor het einde van de competitie !!

Heeze 2 ontvangt om 18.30 uur buurman Geldrop 2 op sportpark 't Lambrek
met een overwinning doen zij erg goede zaken in de strijd tegen degradatie
uit de reserve hoofdklasse.
Wij verwachten zaterdagmiddag/avond veel supporters op ons sportpark bij bovengenoemde wedstrijden.

Na de wedstrijd gaan we uiteraard met z'n allen naar het Perron in Heeze
waar om 20.00 uur het Sportgala plaatsvindt. Voor dit sportgala is behalve ons 1e elftal ook ons meisjesteam onder 19 jaar genomineerd voor de titel van sportploeg van het jaar 2018 !!

Op 2e paasdag wordt het paasprogramma vervolgd met om 12.00 uur de thuiswedstrijd van Heeze 2 tegen sportclub 't Zand 2. Ook het resultaat van deze wedstrijd van ons 2e elftal is erg belangrijk in de strijd tegen degradatie.

Om 12.30 uur ontvangt het 1e vrouwenteam van Rksv Heeze/Dosl in de 1/8 finale van de KNVB beker het 3e team van sportclub 't Zand.
Bij beide wedstrijden zijn supporters meer dan welkom !!

Tenslotte gaat ons 1e elftal op 2e paasdag met de bus op bezoek bij vv Schaesberg ( er zijn nog enkele plaatsen in de bus). Deze wedstrijd begint zoals gebruikelijk om 14.30 uur. Bij winst van ons 1e elftal blijven zij volop meestrijden om het kampioenschap van de 3e periode !!.
Dus tot zaterdag en/of maandag bij deze wedstrijden.