Uitnodiging vrijwilligersfeest

24 maart 2019 21:30

Feestavond voor alle vrijwilligers van RKSV Heeze

Vrijwilligersfeest vrijdag 12 april a.s.

Alle vrijwilligers worden met hun partner van harte uitgenodigd voor onze jaarlijkse vrijwilligersavond op vrijdag 12 april a.s. in onze kantine. Aanvang 20.00 uur.

RKSV Heeze kan niet zonder vrijwilligers. Sterker nog, onze club draait op vrijwilligers! Zonder mensen die bereid zijn tijd en energie te steken in RKSV Heeze, zijn we als club nergens.

RKSV Heeze waardeert de inzet van alle vrijwilligers dan ook in hoge mate. Om deze waardering tot uitdrukking te brengen nodigen wij alle vrijwilligers met hun partner van harte uit op ons jaarlijks vrijwilligersfeest op 12 april a.s.. We willen hen hiermee bedanken voor alle inspanningen, tijd, en enthousiasme voor RKSV Heeze.

Er wordt uiteraard gezorgd voor een drankje en een hapje. En op deze gezellige avond wordt traditioneel ook weer de nieuwe clubman/clubvrouw bekend gemaakt.

Wij hopen van harte op een hoge opkomst, zodat we er met z’n allen een mooie avond van kunnen maken.

Alle vrijwilligers worden via mail (een nieuwsbrief) persoonlijk uitgenodigd.

Mocht je geen uitnodiging ontvangen hebben, of ken je een vrijwilliger die geen uitnodiging ontving, meld het dan s.v.p. bij de secretaris ([email protected]). We willen niemand vergeten!

Aanwezigheid wordt zeer op prijs gesteld! Heel graag tot 12 april!

Met sportieve groet namens RKSV Heeze,

Het bestuur

PS: Voor onze jeugdige vrijwilligers (18-) wordt speciaal nog iets georganiseerd.