Volg wedstrijd De Valk JO19-2 - Heeze JO19-2 vanmiddag live op VoetbalTV!

16 maart 2019 11:00

Vanmiddag (16 maart) is de wedstrijd De Valk JO19-2 - RKSV Heeze JO19-2 live te volgen via de app van VoetbalTV. Dit is een mooie gelegenheid om VoetbalTV eens te testen. VoetbalTV is een samenwerking tussen de KNVB en Talpa. De wedstrijd begint om 15.00 uur.

Wat moet je doen?

1. Download de app van VoetbalTV op je telefoon.

2. Maak een profiel aan via de app.

Dat gaat via je al dan niet bestaande KNVB Account

-Heb je al een KNVB Account (bijv.  voor Voetbal.nl), dan kun je die gebruiken. Je maakt dan allen nog even een ‘nickname’ aan.

- Heb je nog geen KNVB account, dan maak je deze zelf aan. Volg de stappen. Het is heel eenvoudig.

3. Ga in de app naar wedstrijden (zie keuzemogelijkheden onderin)

Je kunt nog kiezen uit “gespeeld”, “live” en “programma”. Kies “live”

Zoek / scroll naar de juiste wedstrijd. Ze staan op volgorde van aanvangstijd. Aanvangstijd van de wedstrijd JO19-2 is 15.00 uur.

4. Wedstrijd gevonden? Bekijk deze live!

5. De wedstrijd is alleen live te zien, dus je kunt deze niet op een later moment bekijken.

6. LET OP: het live bekijken verbruikt data. Probeer het op Wifi te kijken.

In het programma (scrollen!) vind je welke wedstrijden er nog meer te zien zullen zijn op VoetbalTV.

RKSV Heeze is momenteel in gesprek met VoetbalTV over de mogelijkheden bij onze club. Heb jij gekeken? Graag horen wij jouw ervaring! Mail deze naar [email protected].