Drie leden in zonnetje gezet op ALV

17 november 2018 18:15

Vrijdagavond 16 november vond de Algemene Ledenvergadering plaats. De kantine was oranje versierd vanwege de interland Nederland-Frankrijk, die na de ALV gekeken zou worden.

De jaarverslagen waren al eerder gepubliceerd op de website zodat geïnteresseerden deze al konden inzien. De financiën werden toegelicht door de penningmeester. Het tempo van de vergadering zat er goed in i.v.m. de aanvang van de interland.

Het bestuur zette drie mensen in het zonnetje. Eerst werd Cees de Weijer uitgeroepen tot Lid van Verdiensten (o.a. drijvende kracht meidenvoetbal en walking football, zeer betrokken bij G voetbal, was jaren bestuurslid jeugdzaken). Vervolgens werd Fred Doezé benoemd tot erelid (o.a. gewaardeerd om dossierkennis in zijn tijd als bestuurder en zijn vele andere vrijwilligerstaken gedurende vele jaren). Tot slot werd aftredend secretaris Wilma Nijssen benoemd tot erelid (is al vele jaren actief voor de club waarvan de laatste 10 jaar secretaris, bleef aan in moeilijke periodes bij de club, stabiele factor, altijd present, enthousiast, positief, sfeermaker, oog voor mensen, etc).
Wilma, Fred en Cees van harte proficiat met jullie benoemingen!

Wilma Nijssen nam na 10 jaar afscheid als secretaris. Zij wordt opgevolgd door Gernie Henselmans. Gelukkig blijft Wilma nog op tal van vlakken actief binnen de club.

De vergadering was op tijd klaar voor aanvang van de interland. Op het groot scherm kon de wedstrijd gevolgd. Na de overwinning van Nederland werd nog doorgefeest in de kantine.