AH Boonaerts sponsor ST RKSV Heeze / DOSL MO19-1 en Vrouwen 1

30 oktober 2018 5:45

Door de samenwerking tussen RKSV Heeze en DOSL op het gebied van meisjes en dames voetbal zijn er maar liefst 6 teams ingeschreven binnen de meiden/dames KNVB competitie.

AH Boonaerts sponsor ST RKSV Heeze / DOSL MO19-1 en Vrouwen 1

Om de samenwerking ook echt kleur te geven hebben de meiden en dames teams een fantastisch nieuw eigen tenue.  De logo’s van RKSV Heeze en DOSL zijn prominent aanwezig op de nieuwe shirts. De kleurstelling van de nieuwe tenues is zwart met roze accenten. In de competitie ontvangen we dan ook veel complimenten over de nieuwe tenues maar ook de samenwerking. Er is bewust gekozen voor een nieuwe kleurstelling totaal afwijkend van de beider clubtenues. Dit om de hechte samenwerking te benadrukken. De sponsoring van de nieuwe shirts is gerealiseerd door de lokale ondernemers van Heeze en Leende. Daar zijn we als beide clubs erg blij mee maar vooral ook trots op.

Zo ook de Meiden Onder 19 (MO19), de vroegere A jeugd,  van het samengesteld team van RKSV Heeze en DOSL zijn erg blij met het nieuwe tenue. Een tenue dat gesponsord wordt door Albert Heijn Boonaerts. Joris Boonaerts, eigenaar van de AH te Heeze, is zelf ook erg blij met deze sponsoring van de jonge dames. Hij hoefde ook niet lang na te denken toen hij als sponsor gevraagd werd. Leuk detail is dat 3 meiden van de MO19 en hun trainer werkzaam zijn bij de AH Heeze. Met veel plezier werd Joris dan ook spontaan door de MO19 dames in zijn eigen winkelwagentje geladen om te poseren voor deze unieke foto. Ook de Vrouwen 1 worden door AH Boonaerts gesponsord.

Joris namens de meiden van MO 19 en Dames 1 super bedankt !!

Na het maken van de foto speelden de meiden van de MO19-1 thuis een belangrijke wedstijd tegen RKVVO uit Oerle-Veldhoven. Beide teams hadden nog geen verliespunten. Gesterkt met een nieuwe sponsor wonnen “onze” meiden met 4-2 en staan nu gedeeld eerste in de competitie. Wie weet wat dat nog gaat brengen dit seizoen?

RKSV Heeze en DOSL hebben samen maar liefst 4 meidenteams op de been:

• tot 9 jaar, de MO9

• tot 13 jaar, de MO13

• tot 17 jaar, de MO17

• tot 19 jaar, de MO19

Daarnaast zijn er ook nog 2 gezamenlijke vrouwen teams:

• vrouwen 1

• vrouwen 2.

De samenwerking mag al direct bij de start als een succes gezien worden. Zo’n succes dat er bijna ook al een MO11 en MO15 kan worden opgericht. Dit zou een grote mijlpaal zijn voor de samenwerking. Dan hebben we in alle KNVB jeugd leeftijdsklassen een meiden team.

Mocht je interesse hebben in het meisjes of dames voetbal. Meld je via [email protected]. Er zal dan contact met je worden opgenomen.