Heeze 2 wint finale nacompetitie en promoveert naar hoofdklasse!!!!!!!!!!!!!!!

17 juni 2018 22:15

Wat eindigt het seizoen voor RKSV Heeze toch ongekend mooi!! Vandaag won Heeze 2 de finalewedstrijd van de nacompetietie uit bij JEKA uit Bavel. Er waren vele Heezerse supporters meegereisd. Zij zagen allen dat Simon onderuit werd gehaald op de rand van de 16 meter. Heeze kreeg een penalty en Yori Eichhorn verzilverde met volle overtuiging; in de 26 minuut stond Heeze voor met 0-1. Geweldig!
Er kwamen nog meerder kansen o.a. voor Bart van de Water (keihard op de lat), Steven van Dijk en Bas Verhappen. We gingen rusten met 0-1. Heeze was duidelijk de betere ploeg.
De tweede helft bleef dit zo. Heeze bleef de beter ploeg. Yori Eichhorn maakte de 0-2. Fantastisch en dik verdiend!!!! Nadat Daan (ingevallen voor Simon) een wegens een bloedneus eventjes het veld moest verlaten maakte JEKA helaas de 1-2. Hierdoor werd het toch nog even spannend maar gelukkig kon Heeze de voorsprong behouden.
Super gefeliciteerd spelers en leiding Heeze 2!!!
Super bedankt alle meegereisde supporters uit Heeze!!! Fantastisch gewoon om met zo’n grote groep onze jongens te komen aanmoedigen, zelfs helemaal in Bavel!!!!
Nadat de spelersbus weer in Heeze was gearriveerd werd nog een feestje gebouwd in de kantine! Uiteraard!

Wat een fantastisch seizoen! Drie promoties naar een niveau waar we als club nog nooit zijn geweest! De JO19-1 werd kampioen hoofdklasse (19 mei). Toen werd de G1 (tegen JEKA!) voor de derde keer op een rij kampioen! En op 27 mei werd Heeze 1 kampioen tweede klasse. En vandaag kwam de kers op de RKSV Heeze taart: Heeze 2 promoveert naar de hoofdklasse!!

Helemaal geweldig spelers, begeleiders, vrijwilligers die hier op wat voor manier dan ook een positieve bijdrage aan geleverd heeft! Toppie!!!!!!!

meer foto's in de Mediagalerij of klik hier

bericht van 16 juni:

Heeze 2 kan morgen promoveren naar de hoofdklasse als ze de finalewedstrijd winnen van de nacompetitie, in de wedstrijd uit bij JEKA. Dat zou een fantastisch slot van het lange seizoen zijn!
Wij wensen de spelers en begeleiding van Heeze 2 heel veel succes!!
Kom onze mannen aanmoedigen in Bavel! Sportpark Beukenlaan aan de Beukenlaan te Bavel. Aanvang wedstrijd 12.00 uur
COME ON HEEZE 2!!!!!!!!!!

bericht van 10 juni:

Heeze 2 speelde vanmiddag uit bij ODC in Boxtel de tweede wedstrijd in de nacompetitie. Steven van Dijk opende de score en maakte de 0-1. Helaas maakte ODC in de 38e minuut de gelijkmaker; ruststand 1-1. Gelukkig voor Heeze maakte Mark de Groot de 1-2 in de 71e minuut en zeven minuten later zette Steven van Dijk de stand op 1-3! Fantastisch! Een terechte uitslag!
Proficiat mannen van Heeze 2!!!!

Op naar de finale volgende week!!! Dan treffen we JEKA uit Bavel.
Plaats en tijd wordt nog doorgegeven.
Kom kijken bij Heeze 2!!

De behaalde resultaten dit seizoen voor de club zijn al uniek met Heeze 1 kampioen 2e klasse en JO19-1 kampioen hoofdklasse, en G1 voor de derde keer op een rij kampioen.
Maar als Heeze 2 nu ook nog promoveert zou dat helemaal ongekend zijn! Fantastisch!!!

Hieronder nog een fotoverslag

Meer foto's van de nacompetitie van Heeze 2 vind je in de Mediagalerij

bericht van 9 juni:

Heeze 2 speelt morgen 10 juni haar tweede wedstrijd in de nacompetitie. Het is een uitwedstrijd bij ODC in Boxtel. Winnen betekent door naar de finale volgende week waarin gespeeld wordt om promotie. Verliezen betekent uitgeschakeld.
Kom onze jongens van Heeze 2 aanmoedigen in Boxtel. Adres Platanenlaan 1 te Boxtel. Aanvang 12.00 uur.
Kom kijken!!

bericht van 3 juni:

Heeze 2 speelde vandaag haar eerste wedstrijd in de nacompetitie, thuis tegen Were Di. Ze wonnen met 2-1! Hierdoor zijn de door naar de volgende ronde!
De 1-0 werd trouwens gescoord door Bart van de Water; de 2-0 door Steven van Dijk.
Eindstand 2-1.

Zondag aanstaande 10 juni is de tweede wedstrijd! En dat is een uitwedstrijd tegen ODC uit Boxtel. Aanvang wedstrijd 12.00 u. In Boxtel dus.
Volg Heeze 2! Kom kijken!
Winnen is door naar de finale. Verliezen betekent: uitgeschakeld.