STAND VAN ZAKEN VOG-AANVRAGEN

10 maart 2018 18:30

De VOG-commissie is druk doende met de voorbereiding van de VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) aanvragen.

STAND VAN ZAKEN VOG-AANVRAGEN

Het vergt helaas wat meer tijd dan we in eerste instantie gedacht hadden. Neemt niet weg dat we nog steeds proberen om voor 1 augustus a.s. alles afgerond te hebben.

Alle vrijwilligers die te maken hebben met de jeugd onder 19, het hoofdbestuur, Normen en Waardencommissie, ontvangen binnenkort een mail met daarin alle verdere informatie. Alle overige vrijwilligers kunnen uiteraard ook een VOG aanvragen, meld je dan even aan bij [email protected].