Waterpret op de Clubdag!

12 juni 2017 23:00

Wat een mooie Clubdag hebben weer gehad afgelopen zondag.

De clubdag op zondag 11 juni was meer dan geslaagd. De traditionele seizoensafsluiting voor de jeugd had dit jaar het thema “voetbalhelden”. Alle spellen vonden plaats op het hoofdveld. Lekker compact en gezellig. Het was zonnig en warm. De vele leuke spellen met water zorgden voor wat verkoeling. Maar natuurlijk ontbraken er geen spelletjes met voetbal. Dat was zweten.
De jeugd had het fantastisch naar de zin, vooral bij de waterspellen. Dat was aan hun snoeten af te lezen.
De organisatie was in goede handen bij Senna Dijstelbloem, Nikki Zomers en Marini Schenkels. Zij werden geassisteerd door enkele medespeelsters de vrouwen- en meidenteams. De team- en spelleiders bestonden uit ouders, leiders van jeugdteams, spelers/leiders van de JO19-1 en Heeze 6, selectiespelers en andere vrijwilligers.

DJ Daan zorgde voor mooie muziek.

Na afloop van de Clubdag kregen de kids nog frietjes.

Dank aan iedereen die zijn/haar bijdrage heeft geleverd aan het slagen van deze Clubdag, in het bijzonder dank aan Senna en Nikki, die de organisatie van zo'n dag voor de eerste keer op zich namen. Chapeau!

Hieronder enkele foto's.
Meer foto's vind je in het menu Mediagalerij.